تعمیرات لپ تاپ در تهران

مشکلات که کاربران در تعمیر لب تاپ با آن مواجه میشوند شامل: داغ شدن لپ تاپ، کند شدن سرعت لپ تاپ، خالی شدن سریع شارژ باتری لپ تاپ، بوت نشدن سیستم، هنگ کردن لپ تاپ و … همه از رایج‌ترین مشکلاتی هستند.گاهی‌اوقات دلیل بروز هر یک از این مشکلات می‌تواند نرم‌افزاری باشد اما گاهی‌اوقات هم داستان خیلی جدی‌تر از این حرفاست. عوامل سخت‌افزاری در بروز برخی از این مشکلات دست دارند. اگر شما هم با مشکلی در لپ تاپ خود مواجه شده‌اید و به دنبال دلیل آن و راهی برای رفع مشکل به وجود آمده برای سیستم خود می‌گردید، بهتر است این دستگاهتان را به تهران نارا نوین بسپارید.

معمولاً تعمیرات لپ تاپ تهران متقاضیان زیادی دارد. به همین خاطر لازم است که شما آن مرکز تعمیرات لپ تاپ تهران که قرار است سیستم خود را برای تعمیر لپ تاپ تهران به آن بسپارید، به خوبی بشناسید تا خیال تان کاملاً راحت شود. متخصصان تعمیرات لپ تاپ در تهران، با داشتن تجهیزات حرفه ای و به روز آماده هستند که تمام مشکلات لپ تاپ شما را در همه زمینه ‌ها برطرف کنند.

مشکلات لب تاپ

مشکلات لپ تاپ به دو دسته نرم‌ افزاری و سخت ‌افزاری دسته بندی می شوند. زمانی که می‌ خواهید به دنبال تعمیرکاری برای تعمیرات تخصصی لپ تاپ تهران برای خود باشید، آن تعمیرکار باید توانایی عیب یابی به صورت تخصصی و آنالیز قطعات اصلی و جانبی لپ تاپ را داشته باشد که بتواند از مشکلات به وجود آمده در لپ‌تاپ‌ ها گزارش فنی تهیه کند و به مشتری ارائه دهد.

هنگ کردن لپ تاپ

هنگ کردن لپ تاپ

هزینه تعمیر لپ تاپ در تهران

شدت آسیب دیدگی ها مشخص می کند که چقدر باید خرج کنید.تا بتوانید لپ تاپ را ترمیم کرده و مجددا از آن استفاده نمایید.به تناسب قطعاتی که سوخته یا از کار افتاده اند، باید مبلغ بیشتری را خرج تعمیرات لپ تاپ خود کنید.حتی گاهی ممکن است چند قطعه با هم سوخته باشند که در این صورت، باید تمام آنها را تعویض کنید.

گاهی هم مشکل نرم افزاری است که در این صورت هزینه تعمیر لپ تاپ چندان بالا نیست.تیم تعمیرات لپ تاپ در تهران، برای برآورد هزینه تعمیر این دستگاه، اول بخشهای مختلف آن را به خوبی بررسی می کنند تا مطمئن شوند که کدام اجزاء و به چه اندازه ای آسیب دیده اند. سپس بر اساس این که مثلا کدام قطعات سوخته یا از کار افتاده اند، هزینه تعمیرات لپ تاپ را تخمین می زنند. البته این هزینه بسیار کلی است و ممکن است در پایان روند تعمیرات، کمتر یا بیشتر شود.

عواملی که می ‌تواند باعث خراب شدن برد لپ تاپ شود:

  • ضربه خوردن و یا افتادن لپ تاپ از ارتفاع
  • روشن ماندن لپ تاپ به مدت طولانی
  • عدم استفاده از محافظ مناسب لپ تاپ
  • ریختن مایعات روی لپ تاپ
  • قرار گرفتن در آب و هوای مرطوب و نامناسب
  • استفاده بیش از حد از لپ تاپ بدون رعایت نکات لازم

مقالات مرتبط: 

مشکلات رایج لپ تاپ و راه رفع آنها

منبع: تهران نارا نوین

نوشته های مشابه

۷ دیدگاه در “بهترین مرکز تعمیرات لپ تاپ در تهران

  1. هدا صفوی گفت:

    سلام من وقتی گرافیک رو داخل مادربرد جا ميزنم و لبتاب رو روشن ميكنم هی دد دد میکنه و بالا نمیاد ولی با جای مادربرد بالا میاد مشكل چيه دقيقا كلافم كرده ممنون ميشم راهنمايبم كنين🙏

    1. هدا عزیز برای رفع مشکل از وجود اسلات پی‌سی‌آی اکسپرس (PCI-E) و توانایی تامین انرژی مورد نیاز سیستم وسط منبع تغذیه مطمئن شوید.در صورتی که مشکل رفع نشد،درخواست تعمیر کامپیوتر توسط کارشناسان تهران نارا نوین را ثبت کنید 02188827729

  2. كاوه گرجی گفت:

    لپتاپ هر كاري ميكنم فلشم و نميخونه دليلش چيه خستم كرده ديگه ! لطفا راهنمايي كنين ممنون 🙏

    1. خرابی پورت یو اس بی لپ تاپ در بیشتر موارد، باعث خوانده نشدن فلش می شود. در برخی موارد ممکنه فلش یا هارد مورد نظر ایراد داشته باشه. اگر وقتی فلش را به سیستم وصل می کنید، خطای USB Device Not Recognized به نمایش دراومد، یعنی شناسایی نشدن فلش ناشی از خرابی یکی پورت های USB است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *