اگر می خواهید لپتاپ ایسوس اصل بخرید،بهتر است این مقاله را بخوانید تا با نحوه تشخیص اصل بودن لپ تاپ ایسوس آشنا شوید.در میان تنوع بسیار زیاد بازار لوازم الکترونیکی و افزایش قطعات و تجهیزات تقلبی در بازار، تشخیص لپ تاپ اصل ایسوس اهمیت بسیار بالایی دارد. شما باید با ترفندهای تشخیص لپ تاپ asus اصل آشنایی داشته باشید تا بتوانید یک دستگاه اورجینال تهیه کرده و بیشترین بهره را از آن ببرید.در ادامه راه تشخیص لپتاپ اصل را به شما آموزش می دهیم.

مراحل تشخیص اصل بودن لپ تاپ ایسوس

بررسی بایوس

مرحله اول برای تشخیص اصل بودن لپتاپ ایسوس بررسی بایوس لپ تاپ است.برای دسترسی به بایوس و اطلاعات سیستم در بیشتر لپ تاپ های ایسوس، باید کلید F2  را فشار دهید.در این صورت تنها قطعات اورجینال نمایش داده می شوند.بنابراین اگر اطلاعات مربوط به هریک از قطعات در صفحه وجود نداشت، باید بدانید که آن قطعه اصل نیست.

در راه تشخیص لپتاپ اصل یک روشهولوگرام آبی

راه دیگر برای تشخیص اصل بودن لپ تاپ ایسوس، توجه به هولوگرام آبی است که روی قطعات وجود دارد. معمولا به راحتی می توانید هولوگرام ساختگی یا جعلی را شناسایی کنید. البته بهتر است برای این منظور، از کارشناسان تهران نارا نوین لپ تاپ کمک بگیرید تا اطلاعات دقیق تری داشته باشید.

کد QR یکی از راه های تشخیص اصل بودن لپ تاپ ایسوس

می توان گفت که بهترین راه برای تشخیص اصل بودن لپ تاپ asus، توجه به کد QR است. برچسب کد QR به هر محصول اصلی متصل است. وقتی این کد QR توسط برنامه اسکنر کد QR اسکن می‌شود ، یک کد امنیتی ارائه می‌دهد که باید با کد امنیتی موجود در کد QR مطابقت داشته باشد. در غیر این صورت، لپ تاپ مورد نظر شما اصل نیست و نباید آن را خریداری کنید.

مقالات مرتبط که شاید به مطالعه آن علاقه مند باشید:

لپ تاپ ایسوس بخریم یا لنوو

قیمت نیز یکی از ویژگیهای مهم در تشخیص لپ تاپ اورجینال ایسوس

مشخصا اگر قیمت یکی از مدل های لپ تاپ ایسوس بیش از حد پایین باشد، نشان دهنده غیر اورجینال بودن آن است. این به معنای این نیست که لپ تاپ های ارزان لزوما اصل نیستند.باید به قیمت مدل مورد نظر خود در فروشگاه های معتبر توجه کرده و این قیمت را معیار سنجش قرار دهید.در این صورت اگر فروشگاهی قیمت محصولش را با قیمت این فروشگاه های معتبر فاصله دارد جای شک و شبه برای خریدار باید ایجاد کند.

بسته بندی

یکی دیگر از روش های تشخیص اورجینال بودن لپ تاپ ایسوس، توجه به بسته بندی آن است. بیشتر شرکت‌‌ها محصولات خود را در بسته بندی‌‌های مارک دار رسمی ‌می‌فروشند. انواع جعلی در یک بسته بندی عمومی‌، ساده یا بسته بندی شده توسط بسته بندی‌‌های حبابی به فروش می‌رسد.

شماره پیگیری

برای تشخیص اصل بودن لپ تاپ ایسوس، همچنین می توانید شماره پیگیری را مد نظر قرار دهید.هر محصول یا قطعات یک شماره رهگیری منحصر به فرد دارد که به عنوان برچسب به محصول چسبیده یا روی آن چاپ شده است.با جستجو در اینترنت، شماره پیگیری های اصلی ایسوس را پیدا کرده و شماره موجود روی مدل انتخابی تان را با آن تطبیق دهید.

آدرس:تهران، خیابان ایرانشهر جنوبی، پایینتر از سمیه، کوچه مهزاد، مجتمع تجاری ایرانشهر، پلاک 13، واحد 6

تلفن:88847742 – 88140115 – 88827729 – 091223761288

منبع: تهران نارانوین

۵ دیدگاه در “روش تشخیص اصل بودن لپ تاپ ایسوس

  1. مهلا گفت:

    راه هاي ديگه اي نيست كه بشه تشخيص بديم لپتاپ اصل و از غير اصل؟

    1. سلام.لپتاپ متفرقه خیلی کم هست و از شکل و قیمتشون قابل تشخیصه ولی مثلا ممکنه بهتون ریفر بدن یعنی لپتاپ های تعمیری رو میان قطعاتش رو تعویض میکنند و یه قطعه رو ارتقا میدند و به عنوان مدل جدید میفروشن بهترین کار و پیشنهاد حالا چیه؟؟ اینه که تو شرکت اصلی مدل رو چک کنید که اون مدلی که دارین میخرین واقعا وجود داره یا خیر. ولی به طور کلی لپتاپ متفرقه خیلی کمتر داره.

  2. سارا پناهي گفت:

    سلام.لبتاب من خيلي كند شده سرعتش دليلش چيه؟

    1. دلیل اول که باید چک کنین این هست که لپتاپتون ویروسی شده یا خیر چون ویروس یکی از عوامل مهم کاهش سرعت لپتاپ ها هستش پیشنهاد ما اینه که اگه انتی ویروس ندارید نصب کنید و اسکن کنید تا فایل های ویروسی پاک بشه.
      باز بودن تعداد زیادی برنامه هم دیگر علت کند شدن لپ تاپه. اجرای هم زمان چند برنامه، فضای رم را پر کرده و موجب کاهش سرعت کار CPU می شه.
      پر شدن فضای هارد دیسک به دلیل وجود برنامه ها و اطلاعات متعدد در سیستم هم علت دیگر کند شدن و کاهش سرعت لپ تاپ میتونه باشه.
      برای رفع مشکلتون همه موارد رو چک کنین امیدوارم مشکلتون حل بشه ولی اگه بازم مشکلی بود میتونین برای عیب یابی و تعمیر لپتاپتون رو ارسال کنین مرکز تهران نارا نوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *