وقتی که صحبت از تکنولوژی جدید به میان می آید صاحبان تجارت دو دسته میشوند:

دسته اول – کسانی که شاد از ابزار ها و تکنولوژی های جدید شاد می شوند.

دسته دوم- کسانی که نگران هزینه و روش های نصب دستگاه میشوند.

بدون توجه به اینکه شما جزو کدام دسته از کاربران هستید.تهران نارا نوین روش و رویکردی جدید برای از میان بردن این سردرگمی و نگرانی در انتخاب بهترین کپی بیزهاب مطلوبتان میشود. صرف زمان دو دقیقه ای در مطالعه ی این مقاله کمکتان خواهد کرد که دستگاه کپی بیزهاب مطلوب را با توجه به نیازتان انتخاب کنید. بدین گونه با صرفه جویی در تایم و هزینه قادر به انتخاب بهترین دستگاه کپی بیزهاب با توجه به نیاز خود خواهید بود.

سه عدد از بهترین دستگاه های کپی بیزهاب:

بهترین دستگاه کپی بیزهاب

بهترین دستگاه کپی بیزهاب

  • دستگاه کپی کونیکا مینولتا bizhub C360i

این دستگاه برای تجارت هایی ماهانه اسناد زیادی چاپ میکنند مناسب است. این دستگاه چند منظوره با قابلیت ایجاد رمز برای هر Pdf و فایل امکان این را میدهد که افراد متفرقه به فایل شما دسترسی پیدا نکنند.شما میتوانید حداکثر 200 صفحه را در دقیقه توسط این دستگاه چاپ کنید.ظرفیت سینی کاغذ این دستگاه حداکثر 6,650 برگ است.بدین معنا که شما میتوانید بدون نیاز به پر کردن سینی کاغذ خود زمان طولانی اسناد خود را چاپ کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این محصول کلیک کنید.

  • دستگاه کپی کونیکا مینولتا bizhub C287

این دستگاه چند کاره انتخابی اقتصادی است. دستگاه کپی بیزهاب bizhub C287 به شما کمک میکند تا به راحتی حجم کاری خود را چاپ کنید. دستگاه مذکور با طرز استفاده ساده سبب استفاده آسان برای تمامی کاربران میشود.این دستگاه مناسب برای کسب و کار های با چاپ و اسکن ماهانه کم تا متوسط گزینه ای ایده آل است.

  • دستگاه کپی کونیکا مینولتا bizhub C250i

اگر کسب و کار شما کارمند از راه دور است این دستگاه برایتان گزینه مطلوبی است.دستگاه کپی کونیکا مینولتا bizhub C250i کیفیتی و سرعت بالای هم در چاپ سیاه و سفید هم در رنگی تامین میکند.این دستگاه قابلیت های زیادی را هم در چاپ هم در اسکن از انواع دستگاه های تلفن ارایه میدهد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این محصول کلیک کنید.

ترجمه: تهران نارا نوین

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *