در این مقاله به ارور های رایج در پرینترهای اچ پی و روش حل آنها اشاره خواهیم کرد.با مطالعه این مقاله شما قادر خواهید بود خطاهای پرینتر اچ پی خود را شناسایی و رفع کنید.

خطای سیستم عامل پرینتر های اچ پی

دو اشتباه رایج در چاپگرهای HP وجود دارد ، یک خطا مربوط به سیستم عامل است. تنها راه حل این مشکل این است که شما باید مرتباً سیستم عامل موجود در سیستم خود را به روز کنید. بهترین راه برای از بین بردن خطاها ، راه اندازی مجدد چاپگر است.

خطای 79 در چاپگر HP چیست؟

این یک خطای رایج در چاپگر HP است ، درصورتی که صفحه نمایش این خطا را منعکس کند. ساده ترین راه برای اصلاح این خطا خاموش کردن چاپگر است. لطفاً دوباره آن را روشن کنید این به شما کمک می کند تا این خطا را اصلاح کنید. همانطور که راه اندازی مجدد چاپگر hp ، چاپگر را برای چاپ مجدداً بازنشانی می کند.

لطفاً توجه داشته باشید که این خطا به دلیل خطا در کار چاپ ایجاد شده است. شما باید با راه اندازی مجدد چاپگر ، کار چاپ خود را اصلاح کنید.

خطای E2 در HP Printer چیست و چرا رخ می دهد؟

خطای HP Printer E2 یک خطای رایج است که هنگام چاپ هنگامی که طول کاغذ با کاغذی که برای چاپ بارگیری شده مطابقت ندارد ، رخ می دهد ، ساده ترین راه برای اصلاح این خطا ، لطفاً روی تنظیمات چاپگر کلیک کرده و نوع کاغذ را تنظیم کنید.

مورد استفاده قرار گیرد. همچنین قبل از اصلاح این خطا لطفا کارهای چاپی را لغو کنید.

چگونه خطای عدم پاسخگویی چاپگر HP را برطرف کنم؟

برای رفع این خطا باید بخش دستگاه ها و چاپگر را در صفحه کنترل باز کنید، چاپگر را از لیست انتخاب کنید سپس بر روی ویژگی های چاپگر کلیک کنید ، اکنون از زبانه پورت پورت مناسب را انتخاب کنید بر روی اعمال کلیک کنید.به این ترتیب تغییرات ذخیره می شود و خطای “عدم پاسخ” رفع خواهد شد. شما همچنین می توانید ctrl + alt + del را فشار دهید تا کار خاتمه یابد.

چرا چاپگر hp من چاپ به صورت بی سیم اش متوقف شده است؟

چاپگر hp به صورت بی سیم چاپ نمی شود یا کار را متوقف کرد زیرا به درستی به شبکه بی سیم متصل نیست. می توانید بر روی صفحه کنترل کلیک کرده و سپس گزارش آزمایش چاپ بی سیم را چاپ کنید. فقط با کلیک روی دکمه بی سیم می توانید این گزارش را بدون زحمت چاپ کنید.

رایج ترین خطاهای پرینتر اچ پی 

HP Printer Error code O2: به این معنی است که چاپگر در حال گرم شدن است ، چاپگر را خاموش کنید کابل USB را بکشید سپس چاپگر را مجدداً راه اندازی کنید. اگر بعد از راه اندازی مجدد خطا نشان داده نشد بدین معنی است که ارور رفع شده در غیر این صورت مشکل ایجاد شده در دستگاه یک مشکل سخت افزاری است.


HP Printer Error code 10: این خطا با کارتریج چاپگر شما مرتبط است. چاپگر قادر به خواندن اطلاعات الکترونیکی چاپی از کارتریج نیست. می توانید کارتریج را دوباره نصب یا جایگزین کنید و بدین ترتیب این خطا را اصلاح کنید.


HP Printer Error 14 is no toner cartridger: کد خطای 16 به این معنی است که تونر کم است ،در این صورت باید کاتریجتان را تکان دهید . این به شما کمک می کند تا دستور چاپ را  انجام دهید. در صورت خالی بودن کارتریج ، لطفاً کارتریج را تعویض کرده یا شارژ کنید و سپس از چاپگر استفاده کنید.

منبع: تهران نارا نوین

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *