فشرده – جمع و جور

کپی کونیکا مینولتا Bizhub ایده آل برای دفاتر فنی و مهندسی است. کپی بیزهاب 452 یک چاپگر A3 و کپی با سرعت حداکثر 40 عدد است. اگر به دستگاه کپی رنگی احتیاج دارید ، پس چرا به دستگاه کپی چند کاره Bizhub که چاپ رنگی ، کپی کردن و اسکن را ارائه می دهد ، نگاهی نمی اندازید.

دامنه متوسط

Bizhub C258 برای دفاتر کوچک و متوسط ​​ایده آل است. این دستگاه فتوکپی ، پرینتر و اسکنر رنگی کامل از سایز A5 تا A3 است.دارای ظرفیت ورودی کاغذ 6650 برگ است.

اگر سرعت در کار شما مهم نیست . کپی کونیکا مینولتا Bizhub ما دارای سرعت کپی / چاپ حداکثر 25 صفحه در دقیقه است.

چاپ تولید

ارائه دهندگان چاپ نیاز به کیفیت تصویر برتر و تولید سریع از چاپگر اداری بزرگ دارند.Konica Minolta دارای فناوری پیشرفته چاپ دقیق و طراحی قوی است.

خدمات کامل حرفه ای

مشتریان گروه تهران نارا نوین می توانند از پشتیبانی فنی ما و خدمات کامل حرفه ای استفاده کنند. اطلاعات کامل درباره نحوه نصب/استفاده و هر گونه سوال از طریق شماره 09123761288 امکان پذیر است.

مقرون به صرفه

برخی از دستگاهای کپی کونیکا مینولتا Bizhub به دلیل اینکه ضایعات پودر مصرفی ندارد مقرون به صرفه ترند. این بدین معنی است که دستگاه به وسیله کارتریج نصب شده بدون گرمی دور ریز در سیکل کپی به اتمام می رسد.

عمر بالای قطعات

دستگاه کپی چند کاره bizhub عمر قطعات در مقایسه با برند های همرنج بیش از دو برابر است.در صورتی که قیمت این دستگاه با دیگر مارک های همرده خود تقریبا برابر است.

فروشگاه تهران نارا نوین با ارایه این دستگاه به مشتریان خود سعی در جلب رضایت آن ها با صرف هزینه کم دارد.

محصولات مرتبط :

برای مشاهده محصولات کافی است روی نام محصول کلیک کنید.

دستگاه کپی کونیکا مینولتا C250

دستگاه کپی کونیکا مینولتا c360i

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه در “دستگاه های کپی کونیکا مینولتا Bizhub

  1. مصطفوي گفت:

    از خبرگي و توانمندي افرادتون ممنونم كسي كه اومد دستگاه كپي من رو تعمير كرد انسان بسيار توانمند و سابقه داري بود هر سوالي داشتم لا دقت و حوصله جواب داد و دستگاهم ديگه مشكلي نداشته بعد از تعمير توسط كادر شما واقعا سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *