آیا شما از کندی سرعت چاپگر جوهر افشان خود خسته شده اید؟ به نظر می رسد که جوهر دائماً تمام می شود؟ در این صورت میتوانید چاپگر لیزری را جایگزین چاپگر جوهر افشان خود کنید.

ممکن است فکر کنید چاپگرهای لیزری برای دنیای تجارت طراحی شده اند. در محیط های مسکونی هیچ استفاده ای ندارند ، اما متأسفانه اشتباه می کنید.در ان مقاله به چاپگر مناسب مصارف خانگی اشاره خواهیم کرد.به نظر شما چاپگر لیزری برای مصارف در منازل مناسب است یا چاپگر های جوهر افشان؟ در این مقاله با بررسی های تفاوتهای پرینتر لیزری و جوهر افشان قادر خواهید بود جاپگر مناسب با نیارز خود را انتخاب کنید.

کارکرد تونر بسیار بیشتر از جوهر است

در حالی که چاپگرهای جوهر افشان از جوهر استفاده می کنند ، چاپگرهای لیزری از تونر استفاده می کنند که متشکل از مخلوط پودری است که بیشتر از پلاستیک هایی تشکیل شده است که با گرم شدن ذوب می شوند و سپس به کاغذ می چسبند. به همین دلیل اسناد چاپ شده روی چاپگر لیزری به صورت گرم ظاهر می شوند.

کارکرد کارتریج های جوهرافشان خیلی طولانی نیستند. تاریخ انقضا کوتاهی دارند. از طرف دیگر ، کارتریج های تونر می توانند چندین سال دوام داشته باشند.کاتریج تونر لیزری فقط از جنس گرد پلاستیکی است.

بنابراین هیچ چیزی در داخل کاتریج تونر وجود ندارد که مستعد خشک شدن سریع و خراب شدن باشد. این امر همچنین باعث می شود چاپگرهای لیزری گزینه مناسبی برای کسانی باشد که تعداد چاپ زیادی ندارند.

در انتها، یک کارتریج جوهرافشان می تواند حدود 300 صفحه چاپ کند ، در حالی که یک کارتریج تونر می تواند چند هزار صفحه قبل از کم شدن تونر موجود در کاتریج چاپ کند. این یک تفاوت بزرگ بین کاتریج تونر لیزری و کاتریج تونر جوهر افشان است.

پرینتر های لیزری مقرون به صرفه تر از پرینتر های جوهر افشان است

بسیاری از مردم فکر می کنند چاپگرهای لیزری بسیار گران هستند ، اما در واقع با اکثر چاپگرهای جوهر افشان هم تراز هستند. حتی گاهی اوقات از قیمت پایین تری برخوردار هستند.
در واقع ممکن است هزینه بیشتری برای کارتریج های تونر بپردازید ، اما هزینه خرید آنها بسیار کمتر از کارتریج های معمول جوهر است. در واقع دراز مدت به میزان بیشتری پس انداز خواهید کرد. این نوع کاتریج تونر و پرینتر های لیزری مناسب افرادی است که استفاده زیادس از چاپگر خود ندارند زیرا کاتریج جوهری مستعد خشک شدن است.

پرینتر های لیزری با سرعت بسیار بالاتری از پرینتر های جوهر افشان چاپ میکنند

سرعت ممکن است در بیشتر مواقع برای شما مهم نباشد.اما بیشتر اوقات ، شما فقط می خواهید یک سند را سریع چاپ کنید و آماده کنید .در واقع میخواهید کمترین زمان ممکن سند را آماده کنید. اینجاست که پرینترهای لیزری می درخشند.

دلیل بسیار کمی برای داشتن  و خرید چاپگر جوهر افشان وجود دارد

برای اکثر مردم ، هزینه چاپگر جوهر افشان بسیار زیاد است. درصورتی که مرتباً نیازی به چاپ عکس ها یا اسناد خوش رنگ نداشته باشید ، یک چاپگر لیزری می تواند کار را به همان خوبی انجام دهد.
در بیشتر موارد ، چاپ در منزل شما به احتمال زیاد فقط از اسناد سیاه و سفید تشکیل شده است. و حتی در آن صورت ، شما احتمالاً آنقدر چاپ نمی کنید ، بنابراین یک کارتریج تونر می تواند به طور بالقوه چندین سال برای شما دوام بیاورد ، در حالی که کارتریج های جوهر به سرعت مستعد منقضی خشک شدن اند. این امر باعث می شود چاپگرهای لیزری گزینه مناسبی برای تنظیمات مسکونی باشند.

برای اطلاعات بیشتر در و راهنمای در خصوص خرید و  یا تعمیر و مشکلات موجود در تجهیزات خود میتوانید با متخصصین مرکز ماشین های اداری تهران نارا نوین تماس بگیرید.

88847742 – 88140115 – 88827729 – 09123761288

منبع : تهران نارا نوین

نوشته های مشابه

۱ دیدگاه در “چاپگر مناسب برای مصرف خانگی کدام است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *