تعمیر کار نکردن اسکنر اچ پی

کار نکردن اسکنر میتواند یکی از مشکلات رایج در این تجهیزات به شمار آید که محدود به برند خاصی نیست. برای بررسی موضوع ابتدا لازم است برخی از موارد را در خانه بررسی کرد. اولین موضوعی که لازم است کاربر آن را در خانه مورد بررسی قرار دهد، وصل بودن کابل و یو اس بی است . خرابی دیگری که ممکن است در این دستگاه ایجاد گردد، بروز اشکالات در لنز اسکنر یا لامپ آن است که جهت کسب اطمینان از بروز این اشکال، نشان دادن اسکنر به یک متخصص و کارشناس تعمیرات اسکنر در ماشین های اداری تهران نارا نوین ضروری است. این مشکلات هم میتواند به کار نکردن اسکنر منجر شود. حل و مرتفع سازی آن باید در اسرع وقت انجام شود.

رفع سر و صداهای اضافه از اسکنر اچ پی

بسیاری از کاربران از شنیدن صداهای اضافه از اسکنر اچ پی خود ابراز نگرانی میکنند. لازم است بدانید در دستگاه های اسکنر اچ پی معمولاً قفل لامپی جهت محافظت از لامپ اسکنرها نصب میشود که این قفل می بایست حتما پیش از آغاز به کار دستگاه آزاد گردد. توجه داشته باشید که، پیش از آزاد کردن قفل دستگاه حتما آن را بر روی سطح صافی قرار دهند .قرار نگرفتن صحیح دستگاه روی صافی میتواند علت تولید صداهای مزاحم و ناهنجاری شود که در حین کار اسکن
شنیده میشود. متخصصان تهران نارا نوین، قادرند هر گونه مشکل را که به دامن زدن چنین صداهایی کمک میکند، شناسایی و برطرف کنند .

حل مشکل عدم شناسایی اسکنر اچ پی

در بسیاری از مواقع ممکن است اسکنر توسط سیستم شناسایی نشود. چنین مشکلی را میتوان متداول به شمار آورد. در صورتی که اسکنر اچ پی شما ، با چنین مشکلی روبرو شود، ابتدا لازم است دستگاه را روشن و سپس خاموش کنید. این کار را روی کامپیوترتان هم انجام دهید. اتصالات را فراموش نکنید . سعی کنید فیش ها و کابل های اتصال اسکنر به کامپیوتر را مجدد بررسی کنید. از سالم بودن آن مطمئن شوید. همچنین توصیه میشود حتما از آپدیت بودن نرم افزار های دستگاه اطمینان حاصل کنید. در صورتی که این مشکل همچنان باقی ماند آن را به مرکز ماشین های اداری تهران نارا نوین اسکنر ارجاع دهید. مراحل رسیدگی و تعمیر بر روی آن انجام بگیرد .

رفع مشکل ارور های اسکنر اچ پی

یکی از شایع ترین مشکلات که کاربران اسکنر های اچ پی ممکن است با آن روبرو شوند، مشاهده ی ارور در دستگاه شان است. این ارورها در پنل لمسی مشاهده میشوند. لازم است بدانید که، هر کدام از این ارورها به طور خاص مربوط به نوع مشخصی از اختلال میشود . این اختلالات انواع مختلفی دارند و میتوانند سخت افزاری یا نرم افزاری باشند . به عنوان مثال، ارور ها گاهی میتوانند دلایل بسیار متعددی داشته باشند . کارشناسان تهران نارا نوین با شناخت کامل این خطاها و چگونگی برطرف ساختن شان، قادرند هر گونه مشکل مرتبط را در حداقل زمان شناسایی و رفع کنند .

منبع: تهران نارا نوین

۱ دیدگاه در “تعمیر کار نکردن اسکنر اچ پی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *