تکنولوژی نوین ماشین های اداری در دنیایی که زندگی می کنیم انقلابی کرده است. و دفاتر سراسر دنیا برای پیشرفت هرچه بیشتر مشاغل خود به پیشرفت های جدید تکیه می کنند. با استفاده از جدیدترین تجهیزات و نرم افزارها ، شرکت ها می توانند راندمان ، سطح بهره وری و صرفه جویی در هزینه خود را بهبود بخشند. جای تعجب نیست که بسیاری از مشاغل کوچک و نوپا می خواهند با منابع کمتری به پیشرفت بیشتری دست یابند . برای کمک به این امر به فناوری متکی هستند. ما نگاهی به برخی از فناوریهای جدید که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد ، می اندازیم.

تکنولوژی نوین در ماشین های اداری

 دستیار مجازی

با افزایش بار کار در دفاتر ، تقاضای زیادی برای کمک وجود دارد. بسیاری از شرکت ها ظرفیت یا پول لازم برای استخدام یک دستیار انسانی را ندارند . صاحبان مشاغل به جای استفاده از یک عضو اضافی از کارمندان ، به سمت دستیاران دیجیتال مجازی روی می آورند .این دستگاه ها برای انجام وظایف کار در مکان های دور افتاده طراحی شده اند.

آنها در مناطق مختلف به ویژه خلاق و مدیر کارآمد هستند. بسیاری از مشاغل نوپا تصمیم به استفاده از آنها می گیرند. زیرا کار آنها به سرعت و با قیمت بهتر انجام می شود .با آنها در پرداخت حقوق ، تعطیلات ، پرداخت مریضی و هرگونه تجهیزات اداری اضافی که ممکن است لازم داشته باشید پس انداز می کنید. در حال حاضر 504 میلیون دستیار مجازی مورد استفاده قرار می گیرند . این تعداد تا سال 2021 به بیش از 1.8 میلیارد نفر می رسد.

 

 چاپگرهای سه بعدی

در طول چند سال گذشته ، در بسیاری از صنایع از جمله ساخت و ساز ، پزشکی و خرده فروشی افزایش چاپگرهای سه بعدی مشاهده شده است.

اما از آنجا که چاپگرهای سه بعدی بسیار مقرون به صرفه تر شده اند، بسیاری از مشاغل استفاده از آنها را در دفاتر خود شروع کرده اند. شرکت ها متوجه شده اند که این پرینترها می توانند تقریباً با ایجاد یک پرونده دیجیتالی ، فوراً چیزی را ایجاد کنند.

لوازم اداری سنتی به عنوان مثال ، دیگر نیازی به سفارش یا ساخت نیست. آنها می توانند به سادگی از طریق چاپگر سه بعدی تولید شوند. باعث صرفه جویی در وقت مشاغل ، هزینه محصول و هزینه حمل و نقل می شوند.

این امر مزایای بسیاری برای دفاتر دارد، از جمله به هر دلیل محرمانه بودن آن خارج از کشور انجام نمی شود ، اشتباهات کمتری وجود دارد زیرا اداره می تواند آنرا پردازش کرده و موارد را شخصی سازی کند.

پیگیری برنامه ها

با ارسال ایمیل به همکاران از آنها خواسته می شود وظایف خود را انجام دهند وبه خوبی  پایان رسانند. برنامه های ردیابی مدیریت پروژه مانند Asana یا Slack جایگزین شده اند. هرکدام برای مدیریت پروژه های کاری بدون استفاده از ایمیل طراحی شده اند.

کاربران می توانند تعیین کنند که چه وظایفی باید انجام شود . چه کسی باید آنها را انجام دهد . روند کار را تحت نظر داشته باشد و همچنین ببیند که بقیه تیم در چه حد قرار دارند.

فواید تکنولوژی در ردیابی برنامه ها

ردیابی برنامه ها به همکاران اجازه می دهد با یادداشت برداری ، یا ارسال اطلاعات خود ، با یکدیگرارتباط برقرار کنند. دلایل دلخواه سرویس های وب از جمله در جهت بهبود همکاری تیم است. زیرا آنها به همه امکان برقراری ارتباط موثر و کارآمد را می دهند تا اطمینان حاصل کنند که همه کارها به روز است.

آنها برای تجارت های کوچک عالی هستند. در وقت خود در تعقیب همکاران صرفه جویی می کنند تا ببینند آیا نامه الکترونیکی شما را دریافت کرده اند یا خیر . همچنین این امکان را به شما می دهد تا پروژه ها را ساماندهی کنید زیرا همه چیز در یک مکان است.

پیش بینی تکنولوژی نوین ماشین های اداری در آینده

از آنجایی که فناوری دائماً در اطراف ما تغییر می کند ، طولی نمی کشد تا حتی پیشرفت های بیشتری در دفتر انجام شود. پیش بینی شده که تا سال 2020، ما از کنترل ژست بر روی رایانه ها استفاده خواهیم کرد تا ما را از استفاده از ماوس و صفحه کلید بی نیاز کند . این پیشرفت روباتیک است که کارهای انسانی را در محیط اداری انجام می دهد.

منبع: small business

نوشته های مشابه

۲ دیدگاه در “تکنولوژی نوین ماشین های اداری و دفاتر

  1. حسامی گفت:

    سپاس از مقاله مفیدتان.

    1. ممنون از شما بابت ارایه نظرتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *